Pages

Monday, October 10, 2011

Ръчно рисуван шал с магнолии за Дилма Русеф

С радост искам да споделя,че шалът който беше подарен на Президента на Бразилия г-жа Дилма Русеф е рисуван от мен!

В деня на нейното пристигане ми се обадиха от галерия“Натали“ да занеса там няколко шала“защото една дама много бърза и иска да избере специален подарък.“Познах г-жа Ралица Негенцова,говорителката на ЦИК,но дотогава не знаех за родствената и връзка с бразилския президент.Срещата ни беше изключително кратка и вълнуваща,защото усетих с какъв трепет и очакване се избира този подарък.Бях взела няколко от големите си ръчно рисувани шалове.без колебание г-жа Негенцова се спря на „Розови магнолии.“На тъмен,почти черен фон бях нарисувала ярки и не толкова -розови магнолии.
И си тръгна видимо доволна.Само спомена,че шалът е за „много специална личност,която пристига днес.“
Уредничката на галерия“Натали“Тони Черноокова беше първата която ми каза“Клара,твоят шал ще бъде носен от Дилма Русеф!Подаръкът е за нея!Тя пристига днес!“
Толкова много се вълнувах,но не смеех да се похваля на никой.До вчера.

В неделния ден в предаването на Росен Петров“Нека говорят“ по БТВ г-жа Негенцова разказа за срещата си с Дилма Русеф и за подаръка който и е направила.
За мен е голяма чест!!!
Благодаря на г-жа Негенцова за това,че избра мой ръчно рисуван шал за подарък на Дилма Русеф!!!!


2 comments:

Vara said...

Поздравления,Клара!Разбрах за това от Туитър и искрено се радвам за теб - това е невероятно признание за твоя талант и за красотата, и уникалността на твоите прекрасни шалове!

Silkme said...

Мерси Вара!!Много се надявам да видя някога и снимка на която Дилма Русеф да е с шала!

Related Posts with Thumbnails